מערך תיאום אשפוז

מערך תיאום אשפוז, דרכי יצירת קשר:

טלפונים שימושיים

04-6375622

050-6261958      

 04-6375659 (פקס)

שעות פעילות

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-15:00

כתובת

מרכז רפואי "שהם", דרך הנדיב, פרדס חנה

גב' אנה וסרמן

אחות מתאמת אשפוז

היחידה לתיאום אשפוז עומדת לשירותכם בכל הקשור לאשפוז ולהמשך טיפול במרכז הרפואי "שהם". ניתן לפנות ליחידה לצורך אשפוז קצר מועד או לסידור מוסדי (תשושי נפש).

ההפניה נעשית באופנים הבאים: בתי-חולים כלליים, יחידה להמשך טיפול של קופות החולים ובאופן פרטי. הפונה ובני משפחתו מוזמנים לבקר במרכז הרפואי בתיאום מראש עם אחות היחידה לתיאום אשפוז.

מחלקות האשפוז שלנו

שירותי המרכז

תהליך הפניה לאשפוז

מחלקות האשפוז
מחלקות לתשושי נפש
  1. פנייה לצוות המטפל בבית החולים בו מאושפז בבקשה להמשך טיפול במרכז הרפואי "שהם"
  2. שליחת סיכום אשפוז/הפניית רופא ע"י היחידה להמשך טיפול של קופת החולים
  3. המשך תיאום האשפוז מול נציג הקופה

קיימת אפשרות לאשפוז במימון פרטי – יש ליצור קשר ישירות עם היחידה לתיאום אשפוז

  1. פנייה ללשכת הבריאות באזור המגורים. לפירוט לשכות הבריאות לחצו כאן
  2. העברת המסמכים על ידי לשכת הבריאות ליחידה לתיאום אשפוז
  3. המשך תיאום האשפוז מול לשכת הבריאות

קיימת אפשרות לאשפוז במימון פרטי – יש ליצור קשר ישיר עם היחידה לתיאום אשפוז

תהליך הקבלה

במשרד הקבלה נערכת קבלה אלקטיבית, עם ההגעה למרכז הרפואי "שהם" יש לגשת למשרד הקבלה, לתהליך קליטה ורישום המטופל. ממשרד קבלה תופנו למחלקה המתאימה.

חפצים אישיים: מומלץ להביא עמכם ערכה ראשונית, הכוללת ביגוד אישי, כלי רחצה, נעליים נוחות ונעלי בית, משקפיים ומכשירי שמיעה במידת הצורך וציוד אישי על פי העדפתכם.

בלובי המחלקה עומדים לרשותכם טלוויזיה, מיקרוגל ועמדת קפה.

חפצי ערך מטופל – הנהלת המרכז ועובדיהם אינם אחראיים על חפצי הערך.

מלונית – עומדת לרשות בני המשפחה בהשכרה מראש. פרטים בטלפון 04-6375602

שאלות ותשובות

מקבלים מטופלים מכל הקופות: כללית, מכבי, מאוחדת, לאומית

שיקומיים, תת חריף, מונשמים, סיעוד מורכב, הוספיס, תשושי נפש.

מחלקות פנימית, שיקום ומונשמים – מימון מלא של קופת החולים. מחלקות סיעוד מורכב במימון קופת חולים והשתתפות עצמית של המטופל\משפחה.

תשושי נפש – במימון מטופל/משפחה או עם קוד של משרד הבריאות.

ב"שהם" כשרות של הרבנות. המטבח כשר ובמרכז פועל משגיח.

במרכז קיימת מלונית לטובת בני המשפחה, בהשכרה. ליצירת קשר בשעות הבוקר בימים א'-ה' טלפון:  04-6375602

ההנחיות משתנות מדי פעם, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. יש לעקוב אחר השינויים. שעות הביקור על פי מדיניות המחלקה.

פנייה לעובדת הסוציאלית במחלקה בה מאושפז המטופל, שליחת

מכתב הפניה על ידי היחידה להמשך טיפול

פנייה לעובדת הסוציאלית במחלקה בה מאושפז המטופל, שליחת

מכתב הפניה על ידי היחידה להמשך טיפול.

קיימת רשת אלחוטית וניתן להתחבר.

ניתן לפנות לממונה על הסברה ופניות הציבור, גב' אילנה לוי, בטלפון 04-6375691

זקוקים לעזרתנו? נשמח לעמוד לרשותכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם