הי, מישהו שומע אותי?

פרויקט להנגשת לחצני מצוקה למטופלים מורכבים.

קרה לך פעם שחלמת חלום בלהות ובו ניסית לקרוא לעזרה, אבל שום דבר לא הצליח? התעוררת וגילית שזה רק חלום, תודה לאל.

היכולת לקרוא לעזרה היא מובנת מאליה לרובנו, אך יש לזכור כי ב"שהם" ישנם מטופלים שבגלל מגבלה מוטורית, מתקשים ללחוץ על לחצן המצוקה. התפקיד שלנו, אנשי הטיפול, הוא לדאוג שהם יוכלו לממש את הזכות הבסיסית שלהם – לקרוא לעזרה ולקבל סיוע בעת הצורך.

אז איך מנגישים את לחצן המצוקה? מתחילים בתהליך הנגשה בו מתאימים למטופל מתג המחובר לזרוע מתכווננת ובודקים שהוא מצליח ללחוץ על הלחצן. 

אם אתם מכירים מטופל/ת שמתקשה לקרוא לעזרה, אתם מוזמנים לפנות אלינו – בת אל כ"ץ, מנהלת שירות קלינאות תקשורת, ונועה רפאל גולדרייך, מנהלת שירות ריפוי בעיסוק, ואנחנו נגיע למטופל/ת וננסה להתאים לו את לחצן המצוקה, כדי שגם הוא יוכל לקרוא "הי, מישהו שומע אותי?"

בת אל כ"ץ מנהלת שירות קלינאות תקשורת